loading...
ubuntucenter
kasit بازدید : 149 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شاد گروه سون (۷ Band) به نام ادعا

ترانه : علیرضا پیروزی – آهنگ : امیر قنادی – تنظیم : آرش قنادی و کیارش پوزشی

 

 

+ متن آهنگ ادعا گروه هفت (۷ Band) :
از همـون لحظه که عاشقت شدم
تو رو خواستم حتی بیشتر از خودم
حس دلتنگی رو داشتم تو رو تنها نمیذاشتـم
کاش میشد بیای و باز شروع کنی
دوباره قلبمو زیرو رو کنی
آخه تو هنوز باهامی تو هوای نفسامی
عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثله من عاشق تو نیست
قلبت چی میشه مال کی میشه وقتی که هیچ کسی لایق تو نیست
تو کجای زندگیمی که نمیری نمی خوای دست بکشی آروم بگیری
چرا تنهام نمیذاری تو یه لحظه چرا هر لحظه دلم واست میلرزه
عشقت باهامه این ادعامه که کسی مثله من عاشق تو نیست
قلبت چی میشه مال کی میشه وقتی که هیچ کسی لایق تو نیست
منو دوست داشتنه بی اندازم
منو قلبی که بهت میبازم قلبی که بهت میبازم
تو و حسی که تک و تنها مونده
منو هر چی که ازت جا مونده
تو که دل کندی به دلت چی افتاد
منو قلبی که هواتو می خواد
ترانه آهنگ ادعا از علیرضا پیروزی

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰

۷ Band – Eddea.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

۷ Band – Eddea [۱۲۸].mp3

 

 

 

+ دانلود تیزر تصویری آهنگ ادعا از اینجا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 362
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 197
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,180
  • بازدید ماه : 2,843
  • بازدید سال : 63,049
  • بازدید کلی : 325,028