loading...
ubuntucenter
kasit بازدید : 548 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Windows 7 Manager

 

Windows 7 Manager 4.4.6.0 نرم افزاری که هم اکنون در این پست به شما معرفی می نماییم ، یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی بهینه سازی و مدیریت ویندوز می باشد که این نرم افزار مختص ویندوز 7 می باشد . پاکسازی فایل های موقت وزائد ، نمایش اطلاعات سیستم ، سفارشی سازی ویندوز ، تنظیم استارت آپ ویندوز و … گوشه ای از امکانات نرم افزار Windows 7 Manager می باشد .

توصیه ما برای حرفه ای ها این نرم افزار می باشد . پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع طرفداران نرم افزار نرم افزار Windows 7 Manager ملحق شوید . سایت یاس دانلود با افتخار نرم افزار بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 نرم افزار Windows 7 Manager را به تمامی کاربرانش تقدیم می نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

 

 

بخش های نرم افزار Windows 7 Manager :

Information : نمایش اطلاعات سخت افزار و نرم افزار سیستم

Optimizer : بهنیه سازی سیستم با گزینه های مختلف

Cleaner : پاکسازی فایل های موقت و بیهوده

Customization : سفارشی سازی ویندوز به وسیله گزینه های مختلف

Security : بهینه سازی بخش های حساس ( پاکسازی ، غیرفعال کردن و … )

Network : بهنیه سازی تنظیمات شبکه ( جهت بهبود عملکرد وسرعت و … )

Misc. Utilities : ادغام ، کپی ، نمایش ، پشتیبان گیری فایل های و پوشه هایتان و …

 

 

 

 

kasit بازدید : 238 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود کرک ویندوز 8.1 – فعال ساز ویندوز 8 و 8.1

25956 بازدیدابزار سیستم عامل,سیستم عامل,ویندوز 8

دانلود کرک ویندوز 8.1 فعال ساز ویندوز 8 و 8.1

دانلود کرک ویندوز 8.1 – فعال ساز ویندوز 8 و 8.1

KMSpico 9.3.3

 

کرک ویندوز KMSpico 9.3.3 همیشه ویندوزهای مایکروسافت نیاز به کرک ها و فعال سازهایی برای استفاده دارند. همین طور ویندوز 8 ، ویندوز جدید مایکروسافت دارای مدت تست 30 روزه می باشد. هنوز کرک همیشگی برای فعال سازی ویندوز هشت ارائه نشده است، ولی شما می توانید آخرین کرک ویندوز 8.1 را دریافت نمایید.

 

کرک جدید ویندوز 8 در تاریخ 8 شهریور 93 اضافه شد …

kasit بازدید : 149 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

 

Dr Batcher ساده ترین ویرایشگر فایل های batch موجود در بازار می باشد. با استفاده از Dr Batcher شما می توانید فایل batch بسازید، حتی اگر تا قبل از آن شما این کار را انجام نداده باشید. اگر شما در مورد نحوه ساختن فایل های BAT و CMD زیاد می دانید Dr Batcher هنوز برای شما مفید است. با استفاده از این برنامه شما می توانید از ویژگی های حرفه ای IDEs مانند برجسته سازی syntax، ابزار راهنمای کد و بوک مارک ها به صورت دستی استفاده کنید که باعث می شود نوشتن کد های فایل batch ساده تر شود. Dr Batcher واقعا به شما کمک می کند ساده و سریع فایل های  bat را بسازید.

ویژگی های کلیدی این نرم افزار

  • پشتیبانی از دستورات استاندارد ویندوز و داس
  • حالت حرفه ای: ایجاد فایل BAT با ویرایشگر کامل برجسته کردن متن و دستورات، کد های پیشنهادی، شماره خط و علامتگذاری
  • تعویض ساده بین حالت های محتلف ویرایش
  • حالت ساده: ایجاد فایل BAT با ویرایشگر بصری و Wizard ایجاد کد
  • پشتیبانی از جستجوی اطلاعات بیشتر در وب
  • پشتیبانی از متغیر های محلی در محیط کد برنامه نویسی
kasit بازدید : 130 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Salfeld Child Control  نام نرم افزار مفیدی است که بوسیله ی آن می توانید فرزندان خود را در استفاده از کامپیوتر و اینترنت کنترل نمائید. با استفاده از این نرم افزار می توانید مدت زمان کار با کامپیوتر را محدود نمائید. این نرم افزار قادر به فیلتراسیون چندین هزار سایت غیر اخلاقی است به طوری که با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران امنیت فرزندان خود در اینترنت نخواهید بود.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

  • -   قابلیت مسدود کردن برنامه های به اشتراک گذاری فایل ها و سایت های غیر اخلاقی
  • -   اضافه شدن Option های جدید در نرم افزار
  • -   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
  • -   امکان اعمال محدودیت استفاده از اینترنت برای هر روز و هفته
  • -   سازگار با انواع کانکشن های اینترنتی
  • -   قابلیت فیلتراسیون ۱،۰۰۰،۰۰۰ سایت غیر اخلاقی
  • -   امکان پسورد گذاری برروی نرم افزار
  • -   قابلیت زمان بندی خاموش شدن سیستم
  • -   امکان اعمال محدودیت زمانی بر روی کامپیوتر برای هر روز هفته
  • -   و موارد دیگر …
kasit بازدید : 351 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Advanced SystemCare نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

 

 

 

kasit بازدید : 120 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود Glary Utilities Pro

 

Glary Utilities Pro 5.5.0.12 DC 11.08.2014 راه حل مناسبی برای بهینه سازی عملکرد کامپیوتر و ویندوز شما می باشد. این برنامه با عملیاتی به افزایش سرعت کامپیوتر و رفع خطاهای احتمالی آن می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به شناسایی خودکار عوامل بروز خطا در سیستم و کندی آن اشاره کرد.
رابط کاربری برنامه بصری و آسان میباشد. این برنامه از بیش از 20 ابزار مختلف برای بهینه سازی عملکرد سیستم استفاده می کند. از ویژگی های بارز این برنامه اسکن و تجزیه و تحلیل داده های سیستمی به طور کامل و 8 برابر سریع تر از سایر برنامه ها میباشد که این امر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Glary Utilities Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Glary Utilities Pro:

- دارای بیش از 20 ابزار برای بهینه سازی عملکرد کامپیوتر

- اسکن و شناسایی خطاهای مختلف ویندوز

- تجزیه و تحلیل و شناسایی عوامل کندی سیستم 8 برابر سریع تر از روش معمول

- رابط کاربری جدید و بصری

- شناسایی و تعمیر خطاهای سیستمی

- بهینه سازی خودکار سیستم

- محافظت از حریم خصوصی در برابر عوامل مختلف

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Glary Utilities Pro 5.5.0.12 DC 11.08.2014   نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

 

 

 

Glary Utilities provides a one-stop solution for PC performance optimization. Boost PC speed and fixes frustrating errors, crashes and freezes. Features one-click functionality and easy, automated options. Protects your privacy and makes your computer faster and cleaner.

 

 

 

kasit بازدید : 122 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

System Speed Booster نرم افزاری مناسب جهت رفع نیازهای بهینه سازی کاربران می باشد. اگر سرعت ویندوزتان کاهش یافته است و دچار کرش و هنگ می شود و خطاهای مختلفی دریافت میکنید و هنوز به فکر راه حلی برای رفع مشکلتان نبوده اید System Speed Booster میتواند گزینه های مورد نیاز شما باشد. این نرم افزار به شما ویندوز بدون خطا ، با سرعت بیشتر و تمیز و امن تحویل خواهد داد. با چندین کلیک میتوانید به راحتی ویندوز را تقویت نموده و سرعت و کارکرد آن را مشابه روزهای اولیه نصب آن نمایید. پاکسازی و تسریع عملکرد ویندوز با اسکن و از بین بردن ورودی های نامعتبر و بدون استفاده که باعث خواهد شد ویندوز علاوه بر افزایش سرعت از خطاهای بی مورد نجات یابد. ممکن است مشکلاتی در ویندوز وجود داشته باشد که به وسیله System Speed Booster کاربر قادر می شود تا برای رفع مشکلات آن راه حل هایی را پیش رو خود دیده و به سادگی آنها را حل نماید. همچنین این نرم افزار پس از نصب با اعمال تنظیماتی به صورت خودکار و اتوماتیک پارامترهایی را انجام خواهد داد که باعث افزایش سرعت ویندوز خواهد شد. نرم افزار دارای بخش های پاکسازی رجیستری،پاکسازی فایل های هرزه،پاکسازی فایل های حریم خصوصی،بهینه سازی ویندوز می باشد و در بخش ابزارها دارای قابلیت های کنترل پنل حرفه ای ،مشاهده جزئیات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم،خاموش کننده اتوماتیک،پاکسازی دیسک،چک و بررسی دیسک،مدیریت استارت آپ و… می باشد.

 

System Speed Booster افزایش سرعت ویندوز System Speed Booster 3.0.5.8

 

 

 

 

 

 

MyPC

kasit بازدید : 125 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

 

MyPC نرم افزاری کم حجم و مجانی است که تمامی اطلاعات در مورد سیستم مثل تنظیمات ، ابزارهای نصب شده ، دستگاه ها و تمامی جزئیات آن را جمع اوری کرده و به نمایش آن ها می پردازد. توسط این برنامه و تنها با یک کلیک می توانید تمامی جزئیات کامپیوتر حتی اطلاعات مخفی و پنهان در مورد دستگاه های نصب شده را نیز به دست آورید.

 

MyPC نمایش مشخصات کامل رایانه شما توسط MyPC 3.2.0.0

 

 

 

 

kasit بازدید : 168 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

 

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

notepad++ ویرایشگر حرفه ای متن و سورس کدها Notepad++ 6.5.1

 

 

 

 

 

 

kasit بازدید : 135 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

PerformanceTest نرم افزار ساده جهت تست و بررسی و بنچمارک سیستم ها و کامپیوتر می باشد.بنچمارک در واقع ارزیابی قدرت و سرعت سخت افزارها در شرایط مختلف به صورت مجازی می باشد ، برای مثال تست سخت افزارها در حالت بازی و یا پرفشار. PerformanceTest چنین عملی را انجام میدهد و میتواند با انجام تست برروی سخت افزارها و سیستم و ضبط و ذخیره داده های ایجاد شده نسبت به مقایسه و بررسی سخت افزارها اقدام کند. بررسی CPU در حالت داده های ریاضی ، سیستم عامل و… و بررسی سه بعدی و دو بعدی کارت های گرافیکی ، بررسی دیسک خوان ها و بررسی و تست حافظه RAM و بررسی سرعت و توانایی هارد دیسک از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. بعد از انجام تست نرم افزار میتواند به ارائه داده ها به صورت نمودارهای گرافیکی و متن اقدام کند و امکان پرینت آنها نیز فراهم است. قابلیت کپی نمود داده های ایجاد شده در نرم افزار ثانویه نظیر نرم افزار WORD و یا تبدیل آنها به صفحات HTML و فایل GIF و BMP نیز امکان پذیر می باشد.

 

PerformanceTest تست و بنچمارک سخت افزارها PerformanceTest 8.0 Build 1026

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 362
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 735
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,838
  • بازدید ماه : 4,838
  • بازدید سال : 96,264
  • بازدید کلی : 358,243