loading...
ubuntucenter
kasit بازدید : 527 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

qbittorrent-logo

Torrent پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند و سروری به آن معنا که کسی بخواهد فایل را بگیرد وجود ندارد.

گر چه فعالیت‌های تمامی کاربران توسط یک سرور مرکزی به نام Tracker هماهنگ می‌شود، اما این سرور از محتویات فایل‌هایی که منتقل می‌شود بی اطلاع است. در نتیجه تعداد زیادی از کاربران با پهنای باند محدود Tracker مربوطه قابل پشتیبانی هستند.(همچنین در صورت نبود Tracker باز نرم افزار می تواند کاربر های دیگر را پیدا کند ولی با مشکلات خاص خود مثل بی برنامه بودن و نداشتن ترتیب در اعضا برای سرعت ممکن است روبرو شود.)

فلسفه کلیدی Torrent اینست که کاربران باید هم‌زمان با دانلود کردن اطلاعات (دریافت inbound)، آپلود (ارسال outbound) نمایند.

در این صورت پهنای باند شبکه و اینترنت با حداکثر کارایی بکار گرفته می‌شود.

Torrent به نحوی طراحی شده‌است که بر خلاف پروتوکل‌های انتقال دیگر با افزایش تعداد افراد مشتاق برای دریافت یک فایل مشخص، کارا تر می‌شود.

برای دانلود فایل های تورنت نرم افزارهای مختلفی وجود دارن که اصطلاحا به آنها کلاینت تورنت گفته می شود.یکی از این برنامه ها qBittorrent می باشد که به راحتی می توان فایل های تورنت مورد نظر خود را با آن مدیریت کنید.qbittorrent بر پایه Qt4 toolkit و libtorrent-rasterbar می باشد و یک نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد می باشد.

qbittorrent




برخی از ویژگی های مهم نرم افزار qBittorrent به شرح زیر می باشد :

-تحت مجوز آزاد GPL v2

– رایگان بودن

– داشتن رابط کاربری گرافیکی و ساده

– قابلیت مدیریت پهنای باند اینترنت

– قابلیت جسجو برای فایل های تورنت که قابلیت جستجو بر اساس موضوع را نیز دارا می باشد

– مجهز به RSS Reader

– مدیریت و دسته بندی فایل ها

– قابلیت ساخت فایل تورنت

– قابلیت استفاده بر روی اکثر سیستم عامل ها از جمله گنو/لینوکس،FreeBSD,مکینتاش،OS/2 و ویندوز

– دارای قابلیت IP Filtering

– پشتیبانی از IPv6

– پشتیبانی از چندین زبان

– و بسیاری قابلیت های دیگر …

 


<
kasit بازدید : 255 جمعه 22 مرداد 1395 نظرات (0)

 


نرم افزار 4K Video Downloader به شما اجازه می دهد تا ویدیو های با کیفیت را با بالاترین سرعت ممکن دانلود نمایید . رابط کاربری نرم افزار 4K Video Downloader بسیار ساده است و می تواند توسط کلید Paste Url لینک ویدیو را از Clipboard شما خواهنده و به لیست دانلود خود اضافه نماید. مزیت نرم افزار 4K Video Downloader پشتیبانی از فرمت های جدید با کیفیت بالا می باشد. همانطور که می دانید فرمت های جدیدی مانند 4K و 8K که به تازگی وارد دنیای مجازی شده اند با کیفیت دو برابر و چهار برابر فایل های Full HD ارایه می شوند و نرم افزار های کمی از این فرمت ها پشتیبانی می کنند و قابلیت دانلود آن ها نیز در هر نرم افزاری وجود ندارد . نرم افزار 4K Video Downloader با استفاده از آخرین تغییرات ایجاد شده در هسته می تواند این فایل ها را از سایت های مختلف دریافت نماید . بخش جالبی که در نرم افزار 4K Video Downloader قرار داده شده بخش Smart Mode می باشد . بطوریکه کاربر ابتدا فرمت مورد نظر خود را انتخاب می کند ، سپس نرم افزار با استفاده از حجم ، فرمت و نوع فایل ویدیوی مورد نظر را دانلود می نماید . تبدیل به فرمت های MP4, MKV, M4A, MP3, FLV, 3G پس از دانلود از دیگر مزیت های نرم افزار 4K Video Downloader می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  4K Video Downloader:
- قابلیت دریافت ویدیوی های با کیفیت بالا از جمله 4K و 8K
- امکان دانلود ویدیوهای سایت های مختلف
- دانلود پلی لیست کامل ویدیوها از وب سایت های پخش ویدیوی آنلاین
- ذخیره سازی ویدیوها در کیفیت های HD 1080p, HD 720p یا 4K
- دارا بودن قابلیت ذخیره سازی زیرنویس
- امکان ذخیره سازی پروفایل های تنظیمات
- امکان دانلود فیلم های 3 بعدی
- دارا بودن نسخه مختلف برای انواع پلت فرم ها
- قابلیت تبدیل ویدیوها پس از دانلود به فرمت های رایج
- دارای گزینه Smart Mode برای سهولت در دانلود
- رابط کاربری ساده و آسان
- و ...

اما وجه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزارهای دانلود ویدیو در چیست؟
4K Video Downloader جهت دانلود حرفه ای و با کیفیت انواع ویدیوها از وب سایت هایی نظیر یوتیوب ، Vimeo و... است. در واقع این نرم افزار به شما اجازه می دهد که بتوانید ویدیوها و موزیک ها را با بالاترین کیفیت و وضوح ممکن، با بالاترین سرعتی که ارتباط اینترنتی شما اجازه می دهد دانلود کنید. این نرم افزار همچنین به شما این امکان را می دهد که بتوانید ویدیوها و موزیک ها را به طور مستقیم در آیفون و آیپد کپی کنید. انجام کار بسیار ساده است ، تنها کافیست لینک مربوط به ویدیوی مورد نظرتان را کپی کنید و سپس دکمه Paste URL را کلیک کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از نسل جدید ویدیوهای Ultra 4K HD به شما این قابلیت را می دهد که ویدیوهای دانلودی خود را به طور مستقیم در انواع فرمت های MP4, MKV, M4A, MP3, FLV و... ذخیره سازی کنید.
در واقع به کمک این نرم افزار می توانید لذت تماشای انواع فیلم ها و ویدیوها را در مک یا تلویزیون های خود با کیفیت های HD 1080p, HD 720p و 4K دوچندان کنید! ویژگی Smart Mode به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید پروفایل فعلی را بر روی تمامی دانلودهای آینده خود نیز اعمال کنید و بدین ترتیب در زمان شما بسیار صرفه جوئی خواهد شد.
4K Video Downloader Screenshot 1 4K Video Downloader Screenshot 2 4K Video Downloader Screenshot 3 4K Video Downloader Screenshot 4 4K Video Downloader Screenshot 5

 

سیستم مورد نیاز

Mac OS X 10.7 and later

مشخصات


شرکت سازنده: OpenMedia LLC
قیمت: 49.99 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 71 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:01 - 95/5/22
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

 

راهنمای نصب

پس از دانلود نرم افزار، ابتدا ارتباط اینترنت خود را قطع کنید، سپس فایل 4K Video Downloader 3.x [SP].app را اجرا کنید و فایل اجرایی نرم افزار را داخل این پنجره کشیده و رها کنید تا عملیات فعال سازی انجام شود. در پایان تیک سبز رنگ نشان دهنده موفق بودن فعال سازی می باشد.

kasit بازدید : 223 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

مرورگر مکستون

 

Maxthon  که به وسیله موتور ابری مکستون طراحی شده باعث امنیت بالای مرورگر شده و مرورگر های نسل بعدی را نمایان می کند. این مرورگر برای استفاده کاربران اینترنتی به صورت اسان طراحی شده که البته تنها به سیستم عامل های خاص محدود نمی شود. از ویژگی های بارز این مرورگر امکان سوئیچ داده ها و اطلاعات از مروگر های دیگر به این مرورگر میباشد که به همراه مجموعه ویژه های توسط سازندگان آن ارائه می شود. ماکستون با طراحی دوهسته ای که دارد سریع و کارامد اجرا می شود و کوچک ترین هنگ و بهم ریختگی در صفحات مشاهده نخواهید نمود و یکپارچگی را تمام و کمال حس خواهید و کرد و در یک کلام با اطمینان و سرعت تمام قادر به باز کردن صفحات وب خواهید بود.

مرورگر Maxthon Cloud با ایجاد یک رویکرد نوآورانه و با بهره گیری از فناوری طراحی مدرن توانسته نیازهای کاربران خود را برطرف ساخته و محبوبیت خود را بدست آورد. از دیگر ویژگی های بارز این برنامه می توان به سرعت فوق العاده بالا, قابلیت همگان سازی ابری, دانلود ابری, ذخیره سازی ابری,بهینه سازی لود صفحات سنگین و … اشاره کرد,و بالاخره این مرورگر حرفه ای برای لینوکس عرضه شد . شاید بتوان به جرات گفت بهترین مرورگری که برای لینوکس تا کنون معرفی شده همین مرورگر زیبای maxthon باشد این مرورگر از هسته ی کروم برای لینوکس استفاده میکند و هم ویژگی های فوق العاده کروم و هم امکانات خود برنامه نویسان را شامل میشود . نسخه ی لینوکسی این ویژگی را دارد که می توان به راحتی از افزونه ها و پلاگین های کروم در آن استفاده کرد .

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Maxthon Cloud Browser:

– سرعت فوق العاده بالا

– امنیت بالا

– امکان سوئیج داده ها از مرورگر های دیگر

– طراحی دو هسته ای

– اجرای سریع و کارامد و رابط و کاربری آسان

– یکپارچگی صفحات

– بهینه سازی بارگذاری صفحات سنگین

– امکان همگام سازی و ذخیره سازی ابری اطلاعات

– و…

kasit بازدید : 299 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)
تا مدت ها پیش استفاده از یک دانلود منیجر شاید برای کاربران لینوکس به نوعی ارزو بود چه برسد به استفاده از برنامه هایی با قدرت و توان IDM . .واقعا وجود برنامه ای  حرفه ای برای دانلود در لینوکس کم بود . ولی رفته رفته لینوکس هم شاهد برنامه هایی بود که جهت این امر ساخته شده بودند در این بین یکی از بهترین های ساخته شده تا کنون بدون شک XDM  خواهد XDM برنامه ای فوق العاده قوی جهت مدیریت دانلود در لینوکس می باشد این برنامه از جهت سرعت  وامکانات می تواند با برنامه های معروف دانلود که در ویندوز شناخته شده اند رقابت کند . و در عین خال فوق العاده ساده و بسیار شیک و زیبا می باشد
از امکانات این برنامه :
1- ظاهری ساده و بسیار جذاب
2- امکان مدیریت دانلود 
3-افزایش سرعت دانلود تا جند برابر سرعت عادی
4- امکان برتامه ریزی بر اساس ساعت و تاریخ
5- داشتن اماکانات قطع اینترنت و یا خاموش کردن سیستم پس از اتمام دانلود و....
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

kasit بازدید : 157 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید فایلی را با یک دوست یا شرکتی که در آن کار می کنید به اشتراک بگذارید ؟

تنها کافیست بر روی نام آنها کلیک کرده و سپس بر روی فایلی که می خواهید به اشتراک بگذارید کلیک کنید . به همی نسادگی آنها فایل مورد نظر شما را خواهند داشت !

Any Send نرم افزاری است بسیار کاربردی که با بالاترین سرعت ممکن فایلهای مورد نظر شما را از طریق وای فای بین شما و افرادی که می خواهید به اشتراک می گذارد . برای این کار می بایست این برنامه را بر روی دو دستگاه تحت اندروید نصب نموده و با بهره گیری از سرعت بالای شبکه های Wi Fi اقدام به انتقال فایلها کنید .

با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید اطلاعات و فایل های خود را بین چندین وسیله و چندین سیستم عامل را برای شما فراهم می کند امروز برای شما یکی از بهترین برنامه های انتقال فایل از طریق وای فای را به ارمغان اورده ایم نرم افزاری که بر روی انواع سیستم عامل ها نصب میشود و شما میتوانید به راحتی فایل نصب سیستم عامل مورد نظر خود را از سایت اوبونتو سنتر دریافت کنید .

kasit بازدید : 170 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

Telegram یکی از امن ترین شبکه های گفتگو برای کاربران اندرویدی به شمار می رود. زیرا شما می توانید تعیین کنید که در یک دوره زمانی مشخص تمام حافظه ذخیره شده از چت ها و گروپ چت های شما از سرور پاک شود و خود سیستم نیز این کار را به صورت خودکار هر چند وقت انجام خواهد داد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به پیام رسانی سریع و دقیق، امکان چت گروهی، امکان ایجاد چت روم رمز دار، ایجاد شبکه امن برای گفتگو، اطمینان از در امان ماندن از دست هکر ها و … اشاره کرد. شاید نقص هایی هم چون تماس تصویری یا صوتی این نرم افزار را از سایر رقبا کمی دور کرده باشد اما گاهی باید امنیت را فدای امکانات کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Telegram اندروید :

  • * دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!
  • * امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر ۱۰۰۰ مگابایت (۱ گیگ)
  • * ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر
  • * امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر ۲۰۰ نفر
  • * در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر
  • * صد درصد رایگان (برخلاف مسنجرهایی همچون واتس آپ که پس از مدتی باید هزینه ای پرداخت شود)

 

kasit بازدید : 388 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

 

choqoK Main window

Choqok (تلفظ: tʃœʁʊk) یک نرم افزار  میکرو وبلاگ نویسی برای محیط رومیزی K است.

نام آن از کلمه فارسی  باستانی گنجشک یعنی چوقوک گرفته شده است در حال حاضر دارای  پشتیبانی از Twitter.com، Identi.ca و خدمات opendesktop.org.است

 

ویژگی ها:

حمایت از Twitter.com سرویس میکرو وبلاگ نویسی.

حمایت از Identi.ca سرویس میکرو وبلاگ نویسی. (با استفاده از توییتر خود را سازگار با API)

حمایت از وب سایت میزبانی StatusNet. (با استفاده از توییتر خود را سازگار با API)

حمایت از دوستان، پاسخ، مورد علاقه و عمومی خط زمان.

پشتیبانی از ارسال و دریافت پیام مستقیم.

تکرار رسمی / توابع سلام.

حمایت از حساب های متعدد به طور همزمان

حمایت از رابط های برنامه کاربردی جستجو برای توییتر و خدمات StatusNet.

پشتیبانی از لیست های توییتر.

ادغام KWallet.

توانایی برای ایجاد یک صدای جیر جیر سریع / دندانه با میانبرهای جهانی است. انجام دهید (Ctrl + متا + T)

توانایی برای اطلاع کاربر در مورد وضعیت جدید پس از رسیدن.

فلیکر، ImageShack، Twitpic، Twitgoo، Mobypicture و آپلود کردن عکس Posterous

پشتیبانی برای کوتاه کردن URL ها را با بیش از 30 کاراکتر است. + کوتاه در خمیر، با بیش از 10 کوتاه

ترجمه متن با استفاده از سرویس ترجمه گوگل ارسال کنید.

(وضعیت) فهرست پیکربندی ظاهر.

فیلترینگ و پشتیبانی برای مخفی کردن نوشته ها ناخواسته است.

آخرین پست خود را به عنوان پیام وضعیت خود را در مشتریان IM (Kopete، پیدگین، PSI، اسکایپ)

تصاویر پیشنمایش از Twitpic، YFrog، img.ly، plixi، Twitgoo، TweetPhoto و خدمات و غیره.

فیلم ها پیشنمایش خدمات از یوتیوب و Vimeo.

ارسال در حال حاضر گوش دادن متن. (بسیاری از بازیکنان مورد علاقه مانند آماروک، Exaile، موجود وهمی بشکل روح، Rhythmbox پخش و پشتیبانی از VLC)

UnTiny URL های کوتاه.

پشتیبانی از پروکسی.

kasit بازدید : 407 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)


deluge یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه دانلود و آپلود فایلهای تورنت می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هرگونه فایلی را که مایل باشید بدون کمترین دردسر و با سرعت بسیار بالا از سرورهای تورنت دانلود نمایید. این نرم افزار مانند یک دانلود منجر قدرتمند عملکرده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بصورت گروهی اقدام به دانلود فایلها کنید و فایلها را بر اساس نیاز زمانبدی کنید. کافیست شما لینک فایلهای مورد نظر مانند موزیک , نرم افزار , فیلم و... را در نرم افزار وارد کنید و سپس از طریق کشیدن و رها کردن فایلها را اولویت بندی کنید تا در زمان های خاصی دانلود شوند. علاوه بر این می توانید میزان استفاده از پهنای باند را نیز در نرم افزار تغییر داده و آنطور که مایل هستید به دانلود فایل ها بپردازید. 
این نرم افزار برای مک ویندوز و لینوکس می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 362
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 789
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,892
  • بازدید ماه : 4,892
  • بازدید سال : 96,318
  • بازدید کلی : 358,297