loading...
ubuntucenter
kasit بازدید : 527 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

qbittorrent-logo

Torrent پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند و سروری به آن معنا که کسی بخواهد فایل را بگیرد وجود ندارد.

گر چه فعالیت‌های تمامی کاربران توسط یک سرور مرکزی به نام Tracker هماهنگ می‌شود، اما این سرور از محتویات فایل‌هایی که منتقل می‌شود بی اطلاع است. در نتیجه تعداد زیادی از کاربران با پهنای باند محدود Tracker مربوطه قابل پشتیبانی هستند.(همچنین در صورت نبود Tracker باز نرم افزار می تواند کاربر های دیگر را پیدا کند ولی با مشکلات خاص خود مثل بی برنامه بودن و نداشتن ترتیب در اعضا برای سرعت ممکن است روبرو شود.)

فلسفه کلیدی Torrent اینست که کاربران باید هم‌زمان با دانلود کردن اطلاعات (دریافت inbound)، آپلود (ارسال outbound) نمایند.

در این صورت پهنای باند شبکه و اینترنت با حداکثر کارایی بکار گرفته می‌شود.

Torrent به نحوی طراحی شده‌است که بر خلاف پروتوکل‌های انتقال دیگر با افزایش تعداد افراد مشتاق برای دریافت یک فایل مشخص، کارا تر می‌شود.

برای دانلود فایل های تورنت نرم افزارهای مختلفی وجود دارن که اصطلاحا به آنها کلاینت تورنت گفته می شود.یکی از این برنامه ها qBittorrent می باشد که به راحتی می توان فایل های تورنت مورد نظر خود را با آن مدیریت کنید.qbittorrent بر پایه Qt4 toolkit و libtorrent-rasterbar می باشد و یک نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد می باشد.

qbittorrent




برخی از ویژگی های مهم نرم افزار qBittorrent به شرح زیر می باشد :

-تحت مجوز آزاد GPL v2

– رایگان بودن

– داشتن رابط کاربری گرافیکی و ساده

– قابلیت مدیریت پهنای باند اینترنت

– قابلیت جسجو برای فایل های تورنت که قابلیت جستجو بر اساس موضوع را نیز دارا می باشد

– مجهز به RSS Reader

– مدیریت و دسته بندی فایل ها

– قابلیت ساخت فایل تورنت

– قابلیت استفاده بر روی اکثر سیستم عامل ها از جمله گنو/لینوکس،FreeBSD,مکینتاش،OS/2 و ویندوز

– دارای قابلیت IP Filtering

– پشتیبانی از IPv6

– پشتیبانی از چندین زبان

– و بسیاری قابلیت های دیگر …

 


<
kasit بازدید : 210 جمعه 22 مرداد 1395 نظرات (0)

در این مجموعه شاهد گلچینی از قالب های آماده وب سایت تمپلت مونستر سری 0 تا 1000 می باشید که شامل 173 قالب آماده تحت فرمت HTML به همراه کلیه فایل های مورد نیاز اعم از تصاویر، فایل لایه باز PSD، فایل قابل ویرایش FLA (سایت های فلش) و حتی فونت های استفاده شده در طرح ها می باشید.

مشخصات

ناشر: Template Monster
فرمت فایل: HTML, PSD, FLA
حجم فایل: 207 مگابایت
تاریخ انتشار: 07:20 - 92/3/3
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:  

kasit بازدید : 219 جمعه 22 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود WhatsApp v0.2.1455 for Windows x86/x64 - نرم افزار پیام‌رسان واتس‌اَپ برای ویندوز

(95/5/12) تغییرات:

- نسخه 32 بیتی اضافه شد!

WhatsApp یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های رومیزی بوده که توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، بلک‌بری، سیمبین، ویندوز موبایل و سیستم عامل‌های مک و ویندوز است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. همچنین مدیر واتس‌اپ در فروردین ماه ۱۳۹۵ اعلام کرد که تمامی پیام‌ها و تماس‌های این پیام‌رسان به صورت کامل رمز نگاری می‌شوند. واتس‌اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای SMS یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. در اوایل سال ۱۳۹۵ واتس‌اپ اعلام کرد که تعداد مشترک‌های این شبکه از مرز یک میلیارد نفر گذشت.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار WhatsApp:
- ارسال نامحدود متن، تصویر، فیلم و فایل‌های صوتی به سرتاسر جهان
- استفاده از شبکه اینترنت برای ارسال اطلاعات
- رمزگذاری کاملاً سراسری و دو طرفه
- ارتباطی ایمن و پر سرعت
- پشتیبانی از Platform های مختلف
- رایگان بودن و عدم نمایش هرگونه تبلیغ

kasit بازدید : 223 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

مرورگر مکستون

 

Maxthon  که به وسیله موتور ابری مکستون طراحی شده باعث امنیت بالای مرورگر شده و مرورگر های نسل بعدی را نمایان می کند. این مرورگر برای استفاده کاربران اینترنتی به صورت اسان طراحی شده که البته تنها به سیستم عامل های خاص محدود نمی شود. از ویژگی های بارز این مرورگر امکان سوئیچ داده ها و اطلاعات از مروگر های دیگر به این مرورگر میباشد که به همراه مجموعه ویژه های توسط سازندگان آن ارائه می شود. ماکستون با طراحی دوهسته ای که دارد سریع و کارامد اجرا می شود و کوچک ترین هنگ و بهم ریختگی در صفحات مشاهده نخواهید نمود و یکپارچگی را تمام و کمال حس خواهید و کرد و در یک کلام با اطمینان و سرعت تمام قادر به باز کردن صفحات وب خواهید بود.

مرورگر Maxthon Cloud با ایجاد یک رویکرد نوآورانه و با بهره گیری از فناوری طراحی مدرن توانسته نیازهای کاربران خود را برطرف ساخته و محبوبیت خود را بدست آورد. از دیگر ویژگی های بارز این برنامه می توان به سرعت فوق العاده بالا, قابلیت همگان سازی ابری, دانلود ابری, ذخیره سازی ابری,بهینه سازی لود صفحات سنگین و … اشاره کرد,و بالاخره این مرورگر حرفه ای برای لینوکس عرضه شد . شاید بتوان به جرات گفت بهترین مرورگری که برای لینوکس تا کنون معرفی شده همین مرورگر زیبای maxthon باشد این مرورگر از هسته ی کروم برای لینوکس استفاده میکند و هم ویژگی های فوق العاده کروم و هم امکانات خود برنامه نویسان را شامل میشود . نسخه ی لینوکسی این ویژگی را دارد که می توان به راحتی از افزونه ها و پلاگین های کروم در آن استفاده کرد .

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Maxthon Cloud Browser:

– سرعت فوق العاده بالا

– امنیت بالا

– امکان سوئیج داده ها از مرورگر های دیگر

– طراحی دو هسته ای

– اجرای سریع و کارامد و رابط و کاربری آسان

– یکپارچگی صفحات

– بهینه سازی بارگذاری صفحات سنگین

– امکان همگام سازی و ذخیره سازی ابری اطلاعات

– و…

kasit بازدید : 299 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)
تا مدت ها پیش استفاده از یک دانلود منیجر شاید برای کاربران لینوکس به نوعی ارزو بود چه برسد به استفاده از برنامه هایی با قدرت و توان IDM . .واقعا وجود برنامه ای  حرفه ای برای دانلود در لینوکس کم بود . ولی رفته رفته لینوکس هم شاهد برنامه هایی بود که جهت این امر ساخته شده بودند در این بین یکی از بهترین های ساخته شده تا کنون بدون شک XDM  خواهد XDM برنامه ای فوق العاده قوی جهت مدیریت دانلود در لینوکس می باشد این برنامه از جهت سرعت  وامکانات می تواند با برنامه های معروف دانلود که در ویندوز شناخته شده اند رقابت کند . و در عین خال فوق العاده ساده و بسیار شیک و زیبا می باشد
از امکانات این برنامه :
1- ظاهری ساده و بسیار جذاب
2- امکان مدیریت دانلود 
3-افزایش سرعت دانلود تا جند برابر سرعت عادی
4- امکان برتامه ریزی بر اساس ساعت و تاریخ
5- داشتن اماکانات قطع اینترنت و یا خاموش کردن سیستم پس از اتمام دانلود و....
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 

kasit بازدید : 157 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید فایلی را با یک دوست یا شرکتی که در آن کار می کنید به اشتراک بگذارید ؟

تنها کافیست بر روی نام آنها کلیک کرده و سپس بر روی فایلی که می خواهید به اشتراک بگذارید کلیک کنید . به همی نسادگی آنها فایل مورد نظر شما را خواهند داشت !

Any Send نرم افزاری است بسیار کاربردی که با بالاترین سرعت ممکن فایلهای مورد نظر شما را از طریق وای فای بین شما و افرادی که می خواهید به اشتراک می گذارد . برای این کار می بایست این برنامه را بر روی دو دستگاه تحت اندروید نصب نموده و با بهره گیری از سرعت بالای شبکه های Wi Fi اقدام به انتقال فایلها کنید .

با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید اطلاعات و فایل های خود را بین چندین وسیله و چندین سیستم عامل را برای شما فراهم می کند امروز برای شما یکی از بهترین برنامه های انتقال فایل از طریق وای فای را به ارمغان اورده ایم نرم افزاری که بر روی انواع سیستم عامل ها نصب میشود و شما میتوانید به راحتی فایل نصب سیستم عامل مورد نظر خود را از سایت اوبونتو سنتر دریافت کنید .

kasit بازدید : 170 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

Telegram یکی از امن ترین شبکه های گفتگو برای کاربران اندرویدی به شمار می رود. زیرا شما می توانید تعیین کنید که در یک دوره زمانی مشخص تمام حافظه ذخیره شده از چت ها و گروپ چت های شما از سرور پاک شود و خود سیستم نیز این کار را به صورت خودکار هر چند وقت انجام خواهد داد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به پیام رسانی سریع و دقیق، امکان چت گروهی، امکان ایجاد چت روم رمز دار، ایجاد شبکه امن برای گفتگو، اطمینان از در امان ماندن از دست هکر ها و … اشاره کرد. شاید نقص هایی هم چون تماس تصویری یا صوتی این نرم افزار را از سایر رقبا کمی دور کرده باشد اما گاهی باید امنیت را فدای امکانات کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Telegram اندروید :

  • * دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!
  • * امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر ۱۰۰۰ مگابایت (۱ گیگ)
  • * ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر
  • * امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر ۲۰۰ نفر
  • * در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر
  • * صد درصد رایگان (برخلاف مسنجرهایی همچون واتس آپ که پس از مدتی باید هزینه ای پرداخت شود)

 

kasit بازدید : 167 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار کانکتی فای  Connectify Hotspot که توسط آن می توانید به راحتی لپ تاپ خود را به مودم WiFi تبدیل نمایید همچنین با این برنامه به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید . امروزه داشتن یک ارتباط WiFi در همه حال ضروری است گاهی در مکانی قرار میگیریم که تنها یک سیم اینترنت بیشتر وجود ندارد و حالا اگر بخواهیم آن را با موبایل یا حتی دوستان خود استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین ممکن است فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد. شما می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر در آن محل میزان آنتن دهی آن را دو برابر کنید. و یا ممکن است اتفاق بیفتد که در محلی امکان اتصال به اینترنت از چند خط یا چند روش مختلف را داشته باشید؛ حال فکر کنید که بتوانید همه‌ی این ارتباط‌ ها را باهم ترکیب و با سرعت بالاتری به اینترنت متصل شوید نرم‌افزار Connectify Hotspot نیز دقیقا این عمل را برای شما انجام می‌دهد.

.:: ویژگی‌های نرم‌افزار Connectify Hotspot :
- محیط کاربری ساده و بسیار آسان
- قابلیت اتصال و ادغام چند ارتباط وای فای
- پشتیبانی از شبکه‌های ۳G و ۴G
- پشتیبانی از انواع شبکه‌ی DSL
- افزایش دانلود از تورنت‌ها
- آموزش قدم به قدم انجام عملیات در برنامه
- کاهش هزینه‌های اینترنت

kasit بازدید : 139 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

جدید ترین نسخه مرورگر Mozilla Firefox را با لینک مستقیم از سایت دانلود های دریافت نمایید. این نرم افزار از پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده . این مرور گر دارای امکانات و مزیت های بسیار فراوان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد و بخاطر سرعت بالا، شما خیلی سریعتر قادر به بارگذاری سایت ها خواهید بود  و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید. در نسخه جدید نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و قابلیت های بسیاری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، افزایش امنیت، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها  و … اضافه شده است.

-     استفاده از پروتکل SPDY
-     پایداری بیشتر مرورگر
-     افزایش سرعت بارگذاری وب‌ سایت‌ها
-     امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
-     افزایش سرعت رابط کاربری
-     افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
-     اصلاح تعداد ۱۰ آسیب‌پذیری امنیتی در نسخه جدید
-     کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
-     سازگاری بیشتر با CSS3
-     کاهش بسیار محسوس Crash ها در این نسخه
-     سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
-     بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
-     امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
-     امنیت بالاتر در محیط های ناامن
-     پشتیبانی از نسخه HTML 5
-     جلوگیری از صفحات تبلیغاتی بی مورد
-     کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
-     انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
-     استفاده از جستجوگر گوگل به صورت HTTPS
-     جلوگیری از کار افزونه های قدیمی
-     سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸
-     رفع مشکل و بهینه سازی برای استاندارد جدید وب
-     ارتقاء قابلیت auto complete آدرس صفحات
-    حذف Favicon سایت از کنار آدرس آن‌ها
-     و موارد دیگر …

امکانات و قابلیت های اضافه شده به نسخه جدید نرم افزار:
-    افزایش درجه امنیت برنامه در هنگام جستجو در سایت ها
-    جستجوی قویتر حروف و کلمات در متن مندرج در سایت ها
-    افزایش تعداد کلید های میانبر در محیط برنامه
-    اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر
kasit بازدید : 137 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

دنرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.هم اکنون این نرم افزار برای بیشتر سیستم های عامل در دسترس است . نسخه ی لینوکس و ویندوز آن را هم برای شما قرار داده ایم  که می توانید به راحتی آن ها را دریافت کنید .


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 362
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 738
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,841
  • بازدید ماه : 4,841
  • بازدید سال : 96,267
  • بازدید کلی : 358,246